Nuffnang Ads

Friday, June 12, 2009

Weekend yang banyak hal...

Weekend yg pasti sibuk...
Hari ni dalam kepala dah memikir apa nak buat esok dan ahad...
Memang banyak keje yg tak sudah/tertangguh....

Planning nak....
1. Kemas barang2 dalam kotak masa pindah umah last two weeks.... (masih terperap dalam kotak lagi), susun atur perabot yg lintang pukang lagi tuh...
2. Basuh baju..... (uwa,uwa, uwa aku rasa hari2 aku basuh baju, tapi kenapa bakul tu penuh lagi)
3. Siapkan kertas kerja untuk projek yg akan datang... (nk mintak loan, hehehehe)
4. Berkebun di mini kebun warisan kat belakang kedai... (plan ngan hubby nak tanam pisang ngan tebu di belakang ngan keliling kedai - sosak sosak leh jual air tebu ngan goreng pisang pulak yer)
5. Balik umah pak mertua aku dan kemas belakang umah.... dah naik semak samun.
6. Tengok setting karaoke sistem dan kemas kini balik sistem nya....
7. Nak bakar kek, teringin plak.... Tapi tak tau kat mana kotak2 barang baking aku.
8. Dah tak leh nak pikir lagi dah..................................................................................................

Aku tak tau leh abis tak semua list keje2 aku yg berlambak kat atas tuh....

No comments:

Post a Comment