Nuffnang Ads

Tuesday, March 1, 2011

zaman bujang VS zaman kahwin

Cerita sebelum kawen lagi,ahaks!
Terjumpa cd ni masa balik umah mama bbrp minggu yg lepas, kebetulan almari yg menyimpan pelbagai kisah suka duka kena serang dek anai2, apalagi berkemas lah kami berdua. Lalu terjumpa lah CD gambar nih. Hepinya aku bila terjumpa balik CD ni, lama giler aku cari CD, siap tanya kawan2 opis lama. Tapi dorang pun dah hilang gambar nih.
Mcm2 gambar kenangan aku ada dalam CD nih, tapi tak semua aku bleh share, hahahaha. Sampai rumah aku terus upload gambar2 semua ni dalam pendrive aku sebagai langkah keselamatan.
Ni cerita zaman bujang, lasaknya aku. Panjat sana, panjat sini, terkangkang sana, terkangkang sini, tergolek sini, tergolek sana. Zaman bujang yg agak lasak, teruja, nakal dan macam2 lagi. Tapi semua tu pengalaman bererti. Bebasnya aku rasa. Bukanlah skrg nih aku tak bebas, tapi bila dah bersuami semuanya jadi terbatas kan..?? Semua kena jaga. Aku nak share gambar masa aku rock climbing kat batu caves, serius xtvt ni mmg menyeronokkan tapi memenatkan, hahahaha... aku dapat naik sekerat je, punggung berat sgt kot. Gayat pun yer jugak!
Ada jugak xtvt lain aku cuba mcm futsal, siap beli kasut semata-mata nak main futsal masa tuh, gian nya aku. Tp skrg kasut pun dah tukar tuan, dari mereput je dalam almari aku bagi kat kekawan yg aktif.

Anne, kau jgn simpan plak kasut aku dalam almari jugak!

VIEW DARI JAUH...




STRECHING DULU SBLM MULA...


PENERANGAN RINGAS TAPI PADAT...














NI GAMBAR MASA RAFTING, RASANYA TAHUN LEPAS KOT... (ni xtvt lepas kawen, berjaya aku pujuk en suami supaya izinkan aku pergi ngan kekawan)- gambar ihsan dari website riverbug. Semua kawan2 yg join xtvt ni semuanya dah kawen, sporting kan suami dorang. Duk umah jaga anak2...











Aku rasa mcm masih tak bleh nak mengikis sikap lasak aku tuh. Aku bersyukur sangat dapat kawan2 yg satu kepala dengan aku. Walaupon dah kawen, diaorang masih lagi boleh join xtvt2 outdoor. Suami dorang sgt sporting mcm suami aku jugak!!! Luv u Encik Hazman...

p/s;Rancangan seterusnya, aku plan nak g CANDAT SOTONG, klu confirm lah. Tapi mcm tak dapat green light je dari en hazman...

No comments:

Post a Comment