Nuffnang Ads

Monday, January 17, 2011

Diet Meal 14/01/11

Nak update menu minggu lepas yg mana gambar yg sempat aku snap.
Kadang2 tak sempat nak snap dah masuk mulut, dah licin baru teringat.


* B/fast - macam biasa 2 biji telur rebus (aku lum cuba lagi makan telur goreng)

* Lunch - Salad Pizza Hut + Teh Al Habsyee


* Teh Al-Habsyee (minum sampai air jadi warna jernih, lepas tu ulang alik g toilet - hasilnya pasti KURUS)
p/s: sila abaikan background yg tak berapa cantik


* Dinner - Telur Dadar Bungkus (Isi dalam sayur campur skit, potongan kecil daging & ayam)


Aku tak berap pasti berapa total kalori aku tuk 14 Jan 2011...
Ada sape2 leh infm aku brp agaknya total carb aku...

Aku baru perasan menu aku banyak pakai telur (abis stok telur kat kedai aku)
Lagi satu, korang leh tak suggest kat aku menu lain...

No comments:

Post a Comment