Nuffnang Ads

Monday, January 24, 2011

Weekend 22 - 23 January 2011

Tak banyak aktiviti hujung minggu yg lepas...
Lepak kat rumah je, dengan memenuhi xtvt dengan mengemas, packing kain baju yg dah tak pakai, buang sampah sarap yg aku simpan dah berbakul.

Sabtu: Pau / Spagetti
Aku buat pau!!! Huhuhu abis diet aku, aku terpengaruh tgk syerah buat pau. Aku pun buat pau jugak, lagipun asben aku suka makan pau. Aku buat pau kacang merah & kaya (segera dalam inti, aku keraskan). Malam aku buat spagetti, huhuhu mmg dah hancus diet aku!!!!






Ahad: Kebun / "HERO"
Hari ahad, biasanya hari aku mendobi dan mengemas... (seminggu sekali nyer keje, berpeluh ketiak aku). Lepas siap semua keje wajib tu aku tolong en asben berkebun. Dasat sungguh bunyi kebun tu, padahal g tgk2 pokok je sambil cabut2 rumput, bubuh baja.... Aku ada tukang kebun skrg nih... putih@hero. Dia tolong aku korek lubang jer....
Hepi aku semenjak ada putih@hero...

Nilah Putih@Hero... (yg sangat nakal - panjat pokok sukun lepas tu takleh turun)






No comments:

Post a Comment